Fundació Pere Mata recull més de 300 ulleres usades per enviar a Gàmbia

Fundació Pere Mata ha recollit durant el mes de juliol més de 300 ulleres usades graduades i de sol que ha lliurat al projecte Martra Visions Ulleres per Gàmbia.

Aquesta línia de recollida té per finalitat disposar d'ulleres que ja no es fan servir per portar-les a Gàmbia i un cop allí poder-les cedir a persones que les necessitin. Aquesta iniciativa, que porta 10 anys realitzant-se, està emmarcada en un programa d'acció solidària que comporta la graduació de la vista de persones que no tenen possibilitat de fer-ho al seu país, Gàmbia en concret al poblat de Tujereng, on es fan visites visuals per part de l'òptic i l'optometrista Joan Martra i es reparteixen, de forma altruista, ulleres graduades de segona mà i de sol per a totes aquelles persones amb problemes de visió.

Aquest any, també, s'han fet diversos actes de recaptació de fons per tal de poder adquirir instruments òptics que quedaran a disposició de l'ONG M'Bolo, sota el paraigua de la qual s'està duent a terme aquesta acció.

Volem donar molt especialment les gràcies als nostres companys i companyes de les Residències geriàtriques per haver col·laborat en aquesta iniciativa i a totes les persones que configuren Fundació Pere Mata, per la seva solidaritat.

Esperem que el gener de 2023 puguem rebre més notícies de qui porta les nostres ulleres a Tujereng.