Els usuaris de la URH participen en la campanya "1 origami 1 euro"

Un grup d'usuaris de la Unitat de Rehabilitació Hospitalària (URH), amb el suport de la Terapeuta Ocupacional Blanca, han participat, un any més, en la campanya "1 origami 1 euro" que realitzen des de la Fundació MGC en la seva dècima edició d'aquesta iniciativa, que donarà 1 € per a cada origami recollit en benefici de la Marató de TV3 dedicada aquest any a la salut cardiovascular.

Des de la URH aportem 2000 origamis que han retallat, personalitzat i elaborat autònomament aquest grup de persones, organitzant-se i tirant endavant aquesta iniciativa.
A continuació podreu llegir un escrit que han realitzat explicant l'experiència viscuda:

"Per tots nosaltres ha estat una experiència enriquidora per la qual sentim satisfacció de sentir-nos útils per una bona causa. Al principi, vam començar engrescats per la il·lusió d'aprendre i col·laborar a fer grulles. No tot ha estat flors i violes. Com tot a la vida vam haver de posar de la nostra part, paciència, perseverança i dedicació. Quan vam arribar a certa quantitat ja ens cansàvem pel fet de ser una tasca repetitiva. L'obsessió a fer el màxim nombre d'origamis possibles va fer que patíssim neguit i nerviosisme, que es va anar mitigant gràcies al bon companyerisme que hi va haver en tot moment. Ens vam sentir a gust els uns amb els altres pel bon clima que es va crear entre tots. 2000 GRULLES HEM ACONSEGUIT!!!!"