El Jardí de l'Àngel

La residència MariCel, que forma part de Villablanca Serveis Assitencials, és on va viure l'Àngel durant molts anys, on es va tenir cura d'ell, es va fer estimar per tots els professionals que el vam tractar, el vam conèixer i on se'l va atendre fins a l'últim dia. Rebia visites familiars amb freqüència, sovint anaven acompanyades de detalls com pastissos, ja fos la mona, bombons, coca o altres dolços per ell i els companys i també pels professionals amb qui la família han tingut múltiples detalls al llarg dels anys.

És en el pati interior de la Residència on es va destinar la donació econòmica que la família de l'Àngel va realitzar. Es van transformar 125m2 del pati en un nou paviment de cautxú on hi hem instal·lat elements de joc, diversió i on treballar la integració sensorial amb els residents. Es tracta d'un entorn segur on moure's i/o relaxar-se, treballar a nivell motriu el cos, font d'experimentació de noves capacitats i sensacions.

El record de l'Àngel estarà present, per sempre, a la Residència Mar i Cel.