La Residència Maricel rep l’agradable visita d’uns pallassos molt riallers

Els dilluns de vegades costa riure, però l’últim dilluns de gener a la Residència Maricel ens en vam fer un tip… Van venir a visitar-nos els pallassos!

Maricel és una residència de Villablanca Serveis Assistencials composta per les unitats Lluna, Sol, Estels, Terra i Aquari. No sabem si eren els colors dels mitjons, el nas vermell o els trucs de màgia, però tothom estava hipnotitzat: la Lluna estava als llavis, el Sol a la cara, els Estels brillaven als ulls i Terra i Aquari mirava expectant. Una pallassa, que ens recordava molt a un membre del nostre equip, ens va pintar el nas i ens va fer pujar al tren de l’alegria.

Estudis seriosos diuen que el riure repercuteix en l’estat d’ànim, aconseguint calmar-nos en situacions d’irritabilitat i evitar problemes de convivència, com ara barallar-se o incomplir les normes. Potser per això, la tarda de dilluns a Maricel va ser tranquil·la, plena de riure i bon ambient.