');
Contactar
Inici Grup
Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata
Villablanca
Serveis
Assistencials
Villablanca
Social
Fundació
Villablanca
Fundació
Pere Mata
Fundació
PM
Terres de l'Ebre
Pere Mata
Social Gent Gran
"); document.write(""); document.write(""); document.write("
");
SOLICITA
MÁS INFO
Comiat dels residents que finalitzen la seva residència aquest curs 2025-26
Aquest divendres passat, dia 22 de maig, s’ha celebrat el sopar de comiat dels Residents MIR, PIR i IIR de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata (HU IPM) que finalitzen la seva formació aquest curs 2025-26.
Han estat un total de deu professionals els que s'han format en les especialitats de Psiquiatria (MIR), Psicologia Clínica (PIR) i Infermeria en Salut Mental (IIR) durant els darrers anys.
A l'acte, que ha tingut lloc al restaurant El Círcol de Reus, hi han assistit col·laboradors docents dels diferents serveis, membres de la Unitat Docent, els tutors i la direcció assistencial del Centre. Es van viure moments entranyables i divertits en què els seus companys de residència van projectar fotografies i vídeos amb diferents moments viscuts aquests anys tant dins com fora de l'Hospital, així com un vídeo recordatori amb una bonica cançó interpretada per alguns tutors i residents.
L’equip de la Unitat Docent us desitgem el millor, sabent que partiu amb una base completa a nivell formatiu que us permetrà afrontar el futur amb èxit i valentia.
Molta sort!
Qui som?
Serveis
Atenció al ciutadà
Recerca i Innovació
Docència
Portal de transparència
TREBALLA AMB NOSALTRES
Voluntariat
Formació
COMPLIANCE - CODI DE CONDUCTA
Inici empresa
Galeria d'imatges FPM
@GrupPereMata a Twitter
Tweets de @GrupPereMata
Agenda
VEURE MÉS ACTES
Inici
|
Institut
Pere Mata
|
Villablanca
Serveis Assistencials
|
Villablanca
Social
|
Fundació
Villablanca
|
Fundació
Pere Mata
|
Fundació
PM Terres de l'Ebre
|
Pere Mata
Social