El Servei Prelaboral d’Amposta participa en el Programa Ocell de Foc de les Terres de l’Ebre

El Servei Prelaboral d’Amposta forma part del Programa Ocell de Foc com entitat satèl·lit especialitzada al territori en Salut Mental.

El passat dijous 1 de juny es va realitzar la primera sessió de formació, per a persones que acompanyen a joves, en “Benestar i Salut Emocional: Primeres Actuacions.” Aquesta formació està dividida en quatre blocs:

1. Aspectes sobre el Benestar Emocional. Benestar per estar bé

2. Aproximació a la Malaltia Mental. Conèixer per entendre

3. Circuits d’accés. On comença la meva tasca i què puc fer

4. Espai de sinèrgies. Fem xarxa

Les diferents sessions van comptar amb la col·laboració especial de la Directora de la Xarxa Social de Salut Mental de Fundació Pere Mata, la Sra. Maria Josep Delor i del Director Mèdic de la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre, el Sr. Toni Coello, a més de les tècniques del propi servei.

En aquesta primera jornada van participar Serveis Socials del territori i entitats del Tercer Sector.

Destacar la bona entesa i participació de les persones assistents, així com la resolució de dubtes respecte a la feina del dia a dia i, concretament en l’acompanyament com a professionals als joves amb els quals es treballa.