Fundació Pere Mata participa al BWSV 2019

Durant la jornada del 17 de desembre es va celebrar una nova edició del Business With Social Value (BWSV) 2019.

El BWSV és un esdeveniment anual que facilita el coneixement dels productes i serveis dels Centres Especials de Treball i Empreses d’Inserció no lucratius a les institucions, organismes i empreses mercantils.

A l’edició anterior van participar més de 450 entitats i empreses i durant la jornada d’ahir van estar representats més de 100 entitats del sector sector, Centres Especials de Treball i Empreses d’Inserció.

Representant a la Fundació Pere Mata (Grup Pere Mata) van participar els serveis del Centre Especial de Treball i com a novetat d’aquesta edició el servei d’orientació laboral a l’empresa ordinària (SIOAS); durant l’any 2019 des dels serveis laborals de Fundació Pere Mata es facilita de manera estable feina a més de 100 persones amb Certificat de Discapacitat superior al 33%.