El Servei de Teràpia Ocupacional, de la Fundació Pere Mata, va de colònies a Berga

Un grup de 6 persones usuàries del Servei de Teràpia Ocupacional (STO), de la Fundació Pere Mata, hem anat de colònies tres dies a Berga.

Com que el trajecte era molt llarg, vam fer una parada per menjar a Montserrat, on vam poder visitar l'espectacular Abadia i gaudir de les seves vistes panoràmiques. Un cop vam haver descansat vam continuar amb el nostre camí fins arribar al Càmping Berga Resort on ens allotjàvem.

El segon dia va ser molt emocionant. Ens vam llevar d'hora per dirigir-nos al Tren del Ciment, un tren històric en el qual vam  va realitzar un viatge fascinant per paisatges impressionants. Vam visitar els jardins Artigas, dissenyats per Gaudí i vam aprendre sobre la història de la indústria del ciment ,fent una visita guiada per l’antiga fàbrica. Una experiència cultural i divertida a la vegada.

I finalment, en el nostre últim dia, vam explorar l’encantadora ciutat de Berga i vam visitar la Basílica de Queralt. Ens vam meravellar amb la bellesa del lloc. A més vam gaudir dels àpats típics de la regió.

Durant aquestes colònies, no només vam gaudir dels menjars i dels paisatges de muntanya, sinó que també ens vam divertir molt tots plegats. Vam riure, vam compartir anècdotes i vam crear records inoblidables que portarem sempre en els nostres cors.

Han estat una aventura inoblidable plena d'alegria, amistat i la bellesa de la naturalesa!