Al Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata plantem calçots

El Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata es torna a posar les piles amb l’hort. Al tornar de les vacances vam netejar l’hort de les males herbes i vam arrancar les tomaqueres, etc. ja mortes.

Una vegada l’hort estava net vam buscar entre tots mitjançant internet quines opcions teníem per plantar cara el hivern. La que més ens va agradar de totes les opcions va ser la dels calçots.
Vam calcular la quantitat (20kg) que necessitàvem per a que totes les persones usuàries poguessin fer un petit tast.

Una vegada teníem els calçots comprats vam treballar bé la terra i vam fer diferents solcs amb l’aixada amb una distància entre ells de 70 cm, seguidament vam plantar els calçots dins dels solcs amb una distància de 20 cm entre ells. Això ens va portar un treball de 3 dies.

A mesura que el calçots vagin creixent els anirem calçant fins que tinguin la mida desitjada.

Esperem poder escriure la notícia dels tast dels calçots, això significarà que ha estat tot un èxit.

Notícia redactada per els Nouset (persones usuàries del Servei de Teràpia Ocupacional)