Fundació Pere Mata augmenta l’eficiència de la línea de dosificat del Centre Especial de Treball

Dins de la línea de treball de fer més eficient el procés productiu del Centre Especial de Treball (CET), Fundació Pere Mata ha arribat a un acord per la cessió sense cost d’un equipament de dosificador de sal dissenyat íntegrament per les nostres necessitats. Es tracta d’un dosificador per gravetat i mesura per volum que ajudarà a tecnificar el treball i així augmentar les capacitats de les persones treballadores de l’equip del CET.

A més, dóna el valor afegit d’agilitzar la línia d’ambientadors, aconseguint realitzar la mateixa tasca en un 60% del temps anterior, el que permet continuar avançant al procés d’assolir els nous reptes que tenim per davant.