Festa solidària de suport als infants amb càncer

El pròxim dissabte 22 d'octubre la Fundació Pere Mata, amb la col·laboració de l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC), celebrarà una jornada solidària de suport als infants amb càncer i les seves famílies.

Les instal·lacions de la Fundació Pere Mata del carrer de la Tolerància de Reus acollirà des de les 9.00 hores fins a les 21.00 hores un seguit d'activitats solidàries que comprenen diversos tallers, activitats i xerrades d'experts en el camp de l'oncologia i la psicologia. L'alcalde de Reus, el Sr. Carles Pellicer i altres membres de l'equip de govern assistiran als diferents actes.

Podeu consultar el programa de la jornada aquí

Per a més informació sobre la jornada es pot consultar el Facebook: ALES DE LLUM.

Per a formalitzar la inscripció, cal enviar un correu electrònic a alesdellum@gmail.com.