Preparant la Castanyada a la residència de Bellpuig

La Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig de la Fundació Pere Mata prepara aquests dies la celebració de la festa tradicional  “La Castanyada”, que tindrà lloc el proper dimarts 30 d’octubre i durant tot el dia. Al mateix temps, i degut a la gran quantitat d’activitats annexes que es realitzen al voltant d’aquesta festa, ha obert les seves portes “El Passadís del Terror”. Aquest espai, guarnit i decorat al més pur estil de “Halloween” americà, pretén donar a conèixer altres festes que es realitzen en també altres cultures, donant un toc d’humor i simpatia als residents, familiars i visitants.

Aquests últims dies, estem acabant de preparar les ametlles per poder fer els panellets. Els padrins les han esquellat, trencat i pelat. Després s’eixugaran i secaran a l’espera de formar part de la matèria prima indispensable per realitzar aquestes postres tant dolces i apetitoses.

També hem fet eleccions i ja hem escollit als residents que tindran l’honor de ser els Castanyers oficials 2018, Mister Castanyer i Miss Castanyera, que obriran els actes festius del dia 30. Que passeu tots una bona castanyada!