Vacunació de 200 persones usuàries dels serveis de Fundació Pere Mata a Camp de Tarragona

Durant la jornada del dia 2 de juny de 2021 la Planta que la Fundació Pere Mata té situada al carrer Tolerància 29 de Reus ha sigut seu de vacunació COVID de les persones usuàries dels serveis que Fundació Pere Mata ofereix al Camp de Tarragona.

Fundació Pere Mata s’ocupa de serveis d’atenció social i rehabilitació per a persones amb problemes de salut mental, com residències assistides, serveis laborals, programes de recolzament a les famílies, tuteles, etc. I també gestiona residències geriàtriques i altres Serveis per a persones amb discapacitat intel·lectual o persones dependents.

Avui, en Xavi, persona vinculada als Serveis Laborals dins el Centre Especial de Treball s’ha pogut vacunar i ha destacat: “estic molt content de poder vacunar-me, això em transmet tranquil·litat per mi, els meus companys i companyes i la meva família.”

Com en Xavi 200 persones usuàries dels Serveis han rebut la vacuna de la farmacèutica Janssen que només consta d’una sola dosi, per el que avui 200 persones a les instal·lacions de Fundació Pere Mata han rebut la pauta completa de la vacunació.

Destacar el treball de les persones de Salut que gràcies a la seva professionalitat, atenció i diligència s’ha pogut desenvolupar la jornada amb molta tranquil·litat i de forma ordenada.