La Llar Residència Tarragona de Fundació Pere Mata se’n va d’excursió al Delta de l’Ebre

El passat dijous 22 de novembre l’equip i persones usuàries de la Llar Residència Tarragona, de Fundació Pere Mata, van realitzar l’excursió anual del centre. Enguany vam visitar el Delta de l’Ebre, on vam fer l’activitat guiada a MónNatura.

La sortida va tenir com a objectiu principal gaudir del contacte amb la natura i conèixer l’entorn del Delta.

Vam poder fer observació dels flamencs que actualment es troben nidificant a la zona i vam descobrir l’origen i formació de les salines del Delta.

Al migdia ens vam desplaçar fins a Riumar, on vam degustar una paella gaudint del paisatge que ofereix la desembocadura de l’Ebre.

Va ser un dia molt entretingut amb experiències molt positives!!