Entrades disponibles per a l’espectacle “Emocions” de la Fundació Pere Mata

La representació vol commemorar la Setmana Internacional de les Persones amb Discapacitat.

El 30 de novembre a les 19 hores, el Teatre Bartrina de Reus acollirà la representació de l’espectacle “Emocions” del Servei de Teràpia Ocupacional (STO) de la Fundació Pere Mata, per commemorar la Setmana Internacional de les Persones amb Discapacitat i en el marc de Reus Capital de la Cultura Catalana 2017. Hi participen un total de 30 persones, usuàries del Servei, a més de personal de suport i persones voluntàries.

Per tal de compartir aquesta celebració amb tota la ciutat, la Fundació Pere Mata convida tothom que vulgui gaudir d’aquest espectacle a assistir-hi. Per aconseguir una invitació les persones interessades han de trucar al STO (Tel 977 39 00 11 Ext. 192). Es concedirà un màxim de 2 entrades per persona, i la data màxima de reserva és fins el 15 de novembre.

“Emocions” és un espectacle de producció pròpia que integra les activitats d’expressió plàstica, expressió corporal i dansa que es treballen des de fa temps al centre. Consta de set coreografies per expressar emocions com la sorpresa, la vergonya, l’amor, l’ira, la tristesa, la por i l’alegria.

És la primera vegada que el Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata realitza un espectacle d’aquest tipus, tot i que l’any passat ja va posar en escena el musical “El Rei Lleó”, amb tant d’èxit de públic que es van haver de fer dues representacions.

Servei de Teràpia Ocupacional
El Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata està ubicat a Villablanca i atén un total de 40 persones adultes amb discapacitat intel·lectual, amb un grau de disminució igual o superior al 65%. El Servei de Teràpia Ocupacional Fundació Pere Mata té per objecte facilitar a les persones usuàries una atenció diürna de tipus rehabilitador integral amb la finalitat de potenciar el seu desenvolupament personal, les relacions interpersonals, la inclusió social i, en definitiva, la millora de la seva qualitat de vida.

Entre les activitats que es fan s’inclouen les d’expressió corporal i plàstica, i dansa. La creació i representació d’espectacles a partir d’aquestes activitats incrementa la motivació de les persones usuàries del Servei de Teràpia Ocupacional, que veuen com el seu esforç podrà ser apreciat i valorat  pel públic assistent.

A més, amb la preparació i representació concreta de l’espectacle “Emocions” les persones usuàries poden:
  • Millorar les seves capacitats creatives i expressives
  • Treballar el reconeixement de les emocions
  • Millorar la coordinació
  • Millorar la memòria