L’estrena de l’espectacle “emocions” de la Fundació Pere Mata omple el Teatre Bartrina de Reus

El passat 30 de novembre, en el marc de Reus Capital de la Cultura Catalana i els actes organitzats al voltant del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, va tenir lloc l’estrena de l’Espectacle “Emocions”, creat i interpretat per les persones usuàries i els professionals del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata.

L’estrena va tenir lloc en mig d’una gran afluència de públic que va gaudir molt amb l’espectacle i que amb els seus aplaudiments va fer que fos una nit màgica i inoblidable per a tots els participants en l’espectacle. Remarcar que la representació d’aquest no hagués estat possible sense la col·laboració de totes les persones voluntàries que hi van col·laborar.

A continuació poder veure un vídeo que resumeix  aquesta emocionant aventura que va ser la creació, els assajos i la representació l’espectacle “Emocions”. Esperem que us agradi!