Fundació Pere Mata amb l'esport com a eina integradora

Des d’aquest mes d’Abril usuaris dels serveis de la XSSM (Xarxa Social de Salut Mental) de Fundació Pere Mata participen a les activitats que “Pàdel Amb Tu” realitza a les instal·lacions del Reus Ploms.

“Pàdel Amb Tu” és una associació que té com a objectiu fomentar l’esport com a causa integradora d’hàbits socials i foment de la solidaritat. Fomentar el respecte, l’optimisme, la sinceritat, el coneixement i la pràctica esportiva del pàdel. Amb la participació de persones amb discapacitat busca la total integració de col·lectius amb tot tipus de discapacitat: físiques, psíquiques, sensorials i viscerals.

La associació “Pàdel Amb Tu” realitza activitats esportives i recreatives enfocades des de l’idea “esport per a tothom” orientades a transmetre la utilització adequada del temps de lleure. “Pàdel Amb Tu” ja estava pressent a Cambrils i Tarragona i des d’aquest any a Reus. Aquesta iniciativa ha tingut una gran acollida i s’ha creat un grup de 4 persones beneficiàries del Programa de Suport a l’Autonomia a la pròpia Llar  de Fundació Pere Mata. Aquesta activitat es de freqüència setmanal on podran aprendre les tècniques del Pàdel i conèixer gent nova. A Fundació Pere Mata continuem treballant per la integració total de les persones amb malaltia mental.