Fundació Pere Mata i l'Obra Social "la Caixa" renoven Conveni de col.laboració de Programa INCORPORA

Fundació Pere Mata i L’Obra Social "la Caixa" renoven per sisena vegada el seu conveni anual de col·laboració per potenciar el programa d’integració laboral, INCORPORA i seguir treballant per la inclusió laboral de les persones amb malaltia mental a l'empresa ordinària.

Incorpora s’adreça a col·lectius en situació de vulnerabilitat, com ara persones amb discapacitat, joves en risc d’exclusió, víctimes de violència de gènere, aturats de llarga durada, immigrants i exreclusos, entre d’altres.

La inserció de cada persona en el mercat laboral constitueix un procés personalitzat que inclou actuacions prèvies, simultànies i posteriors a la contractació. Entre les tasques que realitza el tècnic d’inserció laboral hi ha la prospecció d'empreses, el seguiment del procés de formació del beneficiari, l’acompanyament laboral de les persones inserides, la solució dels possibles conflictes que puguin sorgir en el marc de la relació laboral i el foment de l'adhesió de noves empreses al programa.

Desde casa nostra animem a les empreses a que col.laborin amb el projecte i siguin agents actius del canvi que necessita el món empresarial per ajudar als col.lectius més vulnerables en la inserció laboral.