Les festes de Nadal a la Residència Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig

El passat 5 de gener, vam rebre la grata visita de S.S.M.M. els Reis d'Orient. Acompanyats de tot el seu seguici i autoritats de l'Ajuntament de Bellpuig,  van fer la seva aparició quasi màgica a la sala gran de la nostra Residència. Un cop allí i envoltats de tots els residents, familiars i treballadors, vam brindar tots plegats amb cava i ens van desitjar un bon any. Abans d’acomiadar-se, ens van obsequiar a tots amb molts regals.

Aquesta, sense dubtar-ho, ha estat una de les activitats més entranyables d’aquestes festes de Nadal, però n’hem fet moltes altres. Com ara, la visita de tots els centres escolars de la nostra vila, el concert de nadales dels alumnes de l’Institut “Lo Pla d’Urgell”, la visita del nostre Bisbe de Solsona, la visita del Pare Noel, la Festa del Cagatió (tant per als residents com per els fills del treballadors, el Dia de la Família… El projecte solidari de la Cistella de Nadal, recaptació de la qual serà enviada al Nepal per ajudar a la nostra companya Carla (que s'hi troba de voluntària) en la creació i adequació d'un centre per a nens cecs.

Com podeu veure, hem viscut i gaudit d’un gran ventall d’activitats nadalenques, les quals ara acomiadem i diem.. fins l’any vinent!