Què és Fundació Pere Mata?

La Fundació Pere Mata basa les seves actuacions en el servei a l’assistència a les persones afectades per trastorns mentals, discapacitats o dependents per tal d’aconseguir la seva integració comunitària, millorar la seva rehabilitació i qualitat de vida, així com, el seu benestar individual.

La Fundació Pere Mata està acollida a la Llei de Fundacions de la Generalitat de Catalunya (número de registre 1.304) i reconeguda d’Iniciativa Social pel Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya (número de registre E03238).

Promoguda per l’Institut Pere Mata amb l’objectiu de complementar l’assistència sanitària de persones amb dependència desenvolupant una xarxa de recursos socials que permetin un abordatge integral de la persona.

Objectius Fundacionals:

Assistència a les persones afectades per trastorns mentals, discapacitats o dependents per tal d’aconseguir la seva integració comunitària, millorar la seva rehabilitació i qualitat de vida, així com, el seu benestar individual.
Assumir les mesures de suport de les persones amb trastorn mental, discapacitat intel·lectual o gent gran.
Impulsar la inserció sociolaboral de persones amb trastorn mental sever o discapacitat intel·lectual.
Fomentar la formació especialitzada de professionals en el camp de la salut mental i les discapacitats.
Promoure programes de recerca que tinguin com a objectiu aportar noves tècniques i procediments en els tractaments integrals d’aquest col·lectius.
Desenvolupar campanyes informatives i de sensibilització de l’opinió pública envers aquests col·lectius per promoure el coneixement i solidaritat de la societat.

Dades de contacte:

Carretera de l'Institut Pere Mata, s/n