Fundació Pere Mata, 1.667 kg de Responsabilitat Social Corporativa

A finals de 2014 Fundació Pere Mata i Formació i Treball van signar el conveni de col·laboració per tal de fer recollida de roba a les intal·lacions de FPM. Actualment s'ha fet balanç de les dades de l'any 2015 i Fundació Pere Mata ha recollit 1.667 kg de Roba en desús.

Per tal de facilitar la recollida, Fundació Pere Mata té distribuits per les seves instal·lacions 16 contenidors: Residència Bellpuig, Residència J.Batlle, Residència Vallbona, Llar Amposta, Planta Tolerància, Residència Cerdanyola i Residència Prat de Llobregat.

A qualsevol punt d'aquest podreu depositar la vostra roba per tal de continuar col·laborant, fent que el projecte Roba Amiga continui donant feina a persones amb risc d'exclusió social. Properament també incorporarem 2 contenidors nous a les instal·lacions de la Residència Relat, situada a Avinyó.