El Servei Prelaboral d'Amposta col·labora amb la Marató

El Servei Prelaboral (SPL) d’Amposta, de la Fundació Pere Mata, ha volgut col·laborar amb la Marató, tenint en compte que aquest any anava dedicada a la Malalties Mentals.

Les persones usuàries del SPL durant tot aquest 2021 han estat treballant en diferents tallers d’entrenament en hàbits per crear els diferents productes destinats a la venta per recaptar diners per a la Marató.

Les persones han realitzat un taller de fusta per fer unes caixetes on han plantat unes suculentes sota el lema “Plantem Salut”; també han fet uns clauers amb l’eslògan “Des Estigma” i uns arbres petits de fusta amb paraules positives.

Tan mateix, el dia 14 de desembre es van desplaçar fins al mercat de la població i l’endemà dia 15, a la plaça situada al costat del servei, amb l’objectiu de posar a la venta els productes, obtenint un resultat de 36 suculentes, 6 arbres de Nadal i 8 clauers venuts.

Totes les persones usuàries i l’equip del SPL estan molts contents per poder fer aquest donatiu per la Marató i col·laborar amb una causa que tal i com les pròpies persones verbalitzen: “ens afecta a nosaltres i a milions de persones”.