El Servei Prelaboral d'Amposta de la Fundació Pere Mata participa en la jornada trimestral

El Servei Prelaboral d'Amposta de la Fundació Pere Mata va participar d’una forma molt significativa el passat dia 27 d’octubre en la jornada trimestral de formació sobre Consell i diagnòstic genètics en psiquiatria.

Els usuaris del SPL d’Amposta van ser els encarregats de fabricar al complet 250 llibretes. Les llibretes contenien el programa de la Jornada, informació sobre la genètica de les malalties mentals i un glossari de terminologia de genètica clínica. Aquestes llibretes es van donar com a obsequi i material de treball als participants de la jornada.

Aquestes van ser realitzades, de principi a fi i de manera manual pels usuaris del servei. Cal destacar que ha estat un repte per la responsabilitat que significava però els resultats han sigut molt positius, fet que ha reconfortat molt als usuaris. També no cal oblidar, que mitjançant aquesta activitat s’han treballat tota una sèrie d’hàbits i habilitats laborals, objectiu principal del servei.