El STO realitza la decoració de Nadal dels Serveis Laborals de Fundació Pere Mata

El passat divendres 29 de novembre persones usuàries i professionals del Servei de Teràpia Ocupacional (STO) de la Fundació Pere Mata ens vam desplaçar a les instal·lacions de Fundació Pere Mata al C/ Tolerància per a realitzar la decoració de Nadal.

L’original arbre de Nadal es va realitzar prèviament al Servei de Teràpia Ocupacional, dins l’activitat de manualitats, així com els angelets que el decoren, els follets fets amb torretes i la corona de Nadal.

Les persones usuàries del Servei de Teràpia Ocupacional es van mostrar molt satisfetes d’haver participat en la decoració de l’entrada principal del Serveis Laborals. La seva tasca va obtenir el reconeixement dels treballadors i treballadores de la Fundació Pere Mata que passaven en aquell moment per allí, així com de la direcció i les persones responsables dels diferents Serveis que es troben ubicats a la planta del C/ Tolerància.