La residència de Bellpuig celebra el seu XXII aniversari

El passat 16 de novembre, la nostra Residència va celebrar la festa del seu XXII Aniversari des de la seva fundació.

Durant tot el dia es van realitzar actes festius i commemoratius de la diada, el primer dels quals va ser una Eucaristia que va oferir Mn. Alfons Busto a tots els residents i voluntàries.

Seguidament, un cocktail de benvinguda amb tots els residents, personal i convidats a la festa. Entre d'altres,ens van acompanyar el Sr. Enric Cardús, gerent de la Fundació Pere Mata i altres personalitats de l'Ajuntament de Bellpuig i de la resta d'associacions del nostre poble.

Durant els dinar de germanor, vam comptar amb la presència musical de la Xaranga Va i Vé de Bellpuig. I ja finalitzat el dinar i per la tarda, els residents i molts familiars van poder ballar animadament amb l'Albert fins l'hora de berenar.