Concert de guitarra de l'Escola Municipal de Música de Bellpuig

El passat divendres 18 de maig van visitar la Residència Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig els alumnes de guitarra de l'Escola Municipal de Música de Bellpuig. Com en altres ocasions, van fer gaudir de valent a tots els residents i familiars, que molt atents van assistir al concert. En total, van ser prop de 10 peces que van interpretar amb aquest instrument.

Les noves modes, però, tal com ens comentava la seva professora, fan que els alumnes prefereixin interpretar cançons més contemporànies al seu temps, perdent una mica l'interès pels temes de guitarra clàssica. Ja és habitual veure als alumnes interpretar l'instrument i cantar al mateix temps. A l'acabar el concert, els hi vam oferir un bon berenar en agraïment de la seva estada a la Residència.