Escala en Hi-Fi a la Residència Monestir de St. Bartomeu de la Fundació Pere Mata

Una dotzena d'amics del grup Ritme Show i de l’Associació de Dones de Preixana, ens van oferir el dissabte 3 de març, un nou espectacle d'Escala en Hi-Fi a la Residència i Centre de Dia per a la gent gran Monestir de St. Bartomeu de

Les actuacions de grans artistes com : Marilyn Monroe, Marc Anthony i Gloria Stefan, Núria Feliu, Guillermina Motta, Rocío Jurado, Maria Jimenez, Georgie Dann,... entre d’altres ens van fer gaudir, i van arrencar els aplaudiments de tot el públic. Van fer "un bis" d'alguna de les cançons, i van aconseguir que passéssim una tarda amena i entretinguda.
Tot el nostre agraïment als participants: Pepita, Lourdes, Dolors, Cecilia, Maria, Anna, Olga, Antonia, Jose, Cristina, Júlia i Montalbà, que tot i que sabem que l'esforç ha estat important, ha valgut molt la pena.

Gràcies amics, i fins la propera.