Concert de guitarra a la residència Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig

El passat 24 de març, els alumnes del curs de guitarra de l'Escola Municipal de Música Mossèn Jesús Capdevila de Bellpuig, van realitzar una audició en la nostra Residència. Van ser molts els residents i membres del personal que la van voler seguir i escoltar. Durant gairebé una hora, els guitarristes ens van oferir tant temes clàssics com moderns. La novetat del concert d'enguany va ser la introducció d'elements de percussió i veu solista en les cançons. La professora de guitarra, Sra. Ester Molina, ens comentava que els alumnes tenen noves preferències musicals any rera any, i que l'escola de música ha d'evolucionar en aquesta direcció. Els residents van estar molt atents durant tot el concert, que va acabar amb una forta ovació pels joves intèrprets i un bon berenar.