El servei de Transport de la Fundació Pere Mata actualitza el seu parc de vehicles

Dins del pla de renovació de vehicles que va començar l’any 2014, la Fundació Pere Mata acaba d'incorporar un vehicle nou amb capacitat per 9 places adaptables fins a 2 amb cadira de rodes i 7 places estàndard. Aquest nou vehicle gaudeix d'una nova distribució de seients que facilita la feina del conductor que fa la seva feina més àgil i còmode.

Amb aquesta renovació és dona per tancat el primer cercle de tenir tots els vehicles de transport de persones amb menys de 5 anys per tal de complir amb 2 objectius bàsics: millorar la qualitat del servei donat a les persones usuàries i fer cada cop més eficient el transport al invertir en nous motors que contaminen menys i són més eficients.
transport 2

L'equip de Transports dona servei a persones usuàries del Grup Pere Mata amb una flota de 4 vehicles, tots ells adaptats.