Sortida a la processó dels dolors. Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu

El passat divendres 31 de març, els padrins i padrines de la Residència Assistida Monestir de Sant Bartomeu, de la Fundació Pere Mata, van participar de nou en els actes de la Setmana Santa de Bellpuig, la nostra població.

Acompanyats per membres del personal de la Residència, van poder gaudir de tots els passos que acompanyen i formen part, any rera any, de la Magna Processó dels Dolors.

El moment més aclamat i esperat per tots és l’arribada dels Armats i el Pas de la Mare de Déu dels Dolors. El silenci se sent enmig de centenars de persones que acompanyen als passos, als penitents...Aquest, sols es trenca amb el repic dels tambors i amb les melodies de la Banda Municipal de Música.

Com en les darreres ocasions, vam poder disposar del transport adaptat per desplaçar-nos fins a l’espai, una de les fantàstiques furgonetes de les que disposa la Fundació Pere Mata.

En total, van ser una vintena els residents que van poder gaudir d’aquesta activitat tan apreciada i tradicional.