La Fundació Pere Mata participa al Sopar Solidari del Club de Tennis Taula Ganxets de Reus

El passat divendres 3 de maig, dues persones usuàries i dos professionals del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata que participen a l’activitat de tennis taula amb el Club de Tennis Taula (CTT) Ganxets de Reus, vam participar en el 5è Sopar Solidari que organitza aquesta entitat.

El sopar es va celebrar a l’Hotel NH de Reus. Hi havia molts convidats, entre els quals també hi havia autoritats: l’alcalde, el regidor d’Esports i la regidora d’Ensenyament. Durant el sopar van compartir la taula amb d’altres persones que d’una manera o altra col·laboren amb l’associació.

L’objectiu d’aquest Sopar Solidari que porta per nom “Enganxat a la raqueta solidària” és recollir fons per a la pràctica del tennis taula per col·lectius amb risc d’exclusió, així com per a projectes esportius del club que es porten a terme en la propera temporada.

També vam poder gaudir de diferents espectacles d’artistes convidats. Cantants com Fito Luri, Agustí Mallol i Anna Cuset; actrius com la Lourdes Domènech i, com a convidat especial, el Pere Manuel, un sacerdot que, mitjançant el tennis taula, ha aconseguit millorar la vida de molta gent.

Tot plegat van fer d’aquella nit una nit molt bonica i el més important és que les persones usuàries van poder gaudir d’una experiència inclusiva i es van sentir reconeguts per part de l’associació.