Treballadors de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre correran 100 km per Intermon-Oxfam

• Participen a la Trailwalker Girona 2016, que recorrerà la via verda entre Olot i Sant Feliu de Guíxols
  • L'equip realitzarà diverses accions per aconseguir donatius

Pere Dalmau Llorca, Georgina Casanova Garrigós, Roger Ferrer Sabaté i Jose González Calvo són els treballadors de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre que formen l'equip que el 16 d'abril correran 100 km de la cursa solidària Intermon-Oxfran Trailwalker Girona 2016. Comptaran com a equip de suport amb els seus companys Bàrbara Adell Argentó i Jasiel Tomàs Fornós. Per participar en la cursa, l'equip ha d'aconseguir donatius de com a mínim 1.500 euros, dels quals se'n beneficia l'organització humanitària.

Per aquest motiu, aquests treballadors han previst diverses accions com l'organització d'esmorzars solidaris, i la venda de calendaris i de samarretes amb el lema amb el que participen a la cursa i que és Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre x 100 x Tots.

Per recaptar fons per Intermon-Oxfam, també es pot enviar un SMS al 28018 amb el dorsal de l'equip, que és el TW G76, o bé es pot fer un donatiu directament a través de la web de la cursa a l'enllaç http://www.trailwalker.oxfamintermon.org/es/equipos/ficha/BCN2016/G76/pere-mata-x-100-x-tots.

Via verda

La Trailwalker Girona 2016 proposa una cursa que seguirà la via verda entre Olot i Sant Feliu de Guixols, seguint l'antic traçat del ferrocarril. El repte és que els 4 corredors de cada equip participant completi els 100 quilòmetres de distància total de la cursa en menys de 32 hores.

El Trailwalker era un exercici d'entrenament militar a Hong Kong. El 1981 va passar a convertir-se en un esdeveniment Oxfam per recaptar donatius i avui és un dels principals desafiaments esportius del món, amb 16 esdeveniments a 11 països. La primera edició al nostre país va ser en 2011 i des de llavors hi ha participat 1.133 equips que han aconseguit una recaptació de 2,5 milions d'euros.

Els diners aconseguits es destinen als projectes de lluita contra la pobresa i la fam, de cooperació, d'acció humanitària, de comerç just i de sensibilització que Intermon-Oxfam desenvolupa a més de 90 països de tot el món.