Marxa nocturna organitzada per la UEC Tortosa

Col·laboració per part de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre en la marxa nocturna organitzada per la UEC Tortosa

Per part de les persones usuàries del servei d’hospitalització de la Unitat Polivalent Terrres de l’Ebre, s’ha col·laborat en el montatge de les banderoles de la 24ª Marxa Nocturna Fredes – Paüls. Des de l’entitat se’ns va demanar la col·laboració amb l’objectiu d’integrar el màxim d’entitats locals i la resposta per part de les persones usuàries va ser molt ben acceptada en el marc de les activitats de la teràpia rehabilitadora.

La Fredes-Paüls, és la travessia clàssica del Port que seguint el GR7 s’efectua en dues jornades. Però en aquesta Travessia Nocturna es proposa de fer-la d’una sola tirada i a la llum de la lluna. Fredes (Baix Maestrat) i Paüls (Baix Ebre) són dues localitats situades als extrems del Parc Natural dels Ports.

El GR7 recorre en dues jornades la distància que les separa (46,9 km aproximadament). La Travessa Nocturna Fredes Paüls, efectua aquest recorregut la nit del cap de setmana de Juny més proper a la lluna plena.  T’hi atreveixes???