Terres de l'Ebre presenta el programa "Activa´t per la Salut Mental"

El passat dijous 19 de novembre a la seu de la Regió Sanitària Terres de l'Ebre a Tortosa es presentà el projecte Activa’t per la salut mental, un projecte de base comunitària per millorar l’atenció a les persones amb problemes de salut mental i els seus familiars. Es tracta d’un projecte pilot, de tres anys de duració, que es desenvolupa a dotze territoris de Catalunya, un d’ells, les Terres de l’Ebre, a Amposta i Tortosa, a través de l’Associació de Familiars de Malalts Mentals de les Terres de l'Ebre i la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre, i amb el suport de l’Ajuntament de Tortosa, l’Ajuntament d’Amposta i la Diputació de Tarragona.

A la presentació hi va participar la delegació territorial de Salut a Terres de l’Ebre (Regió Sanitària), l’Associació de Familiars de Malalts Mentals de les Terres de l'Ebre, l’Ajuntament de Tortosa, l’Ajuntament d’Amposta, la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre i la Federació Salut Mental Catalunya.