Primera creació artística d’Art Col·lectiva de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre

Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre participa a “Quasi veu”, el projecte artístic del Departament de Cultura i la Xarxa de Centres d'Arts Visuals de Catalunya.

“Quasi veu” és un projecte artístic i d’investigació impulsat pel  Departament de Cultura de la Generalitat i la Xarxa de Centres d'Arts Visuals de Catalunya, que s’articula a l’entorn de la veu i es desplega en diferents formats, entre ells, un programa de ràdio en forma de podcasts que és el que us presentem a continuació.

Aquest dimecres 2 de juny “Quasi veu” surt a l’aire. En l’Episodi 7 “Reanimar la veu” trobem el resultat de la col·laboració entre les artistes, les persones vinculades a la FPMTE i el centre d’Art Lo Pati.