La Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre us desitja un Bon Nadal

Un any més, la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre celebra la festivitat de Nadal.

Enguany hem volgut compartir l’alegria d’aquestes festes, omplint de llum i color les façanes de la Unitat Polivalent d'Amposta.

La Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre és un conjunt de serveis assistencials comunitaris integrats per prestar atenció en Salut Mental a diferents nivells assistencials, amb la proximitat al medi familiar i social que afavoreix la rehabilitació i integració dels pacient al seu entorn.

Gestiona els diversos dispositius d'atenció a la salut mental de Terres de l'Ebre (comarques de Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre i Terra Alta).

Inclou recursos a nivell comunitari (Centres de Salut Mental d’Adults, Infantils i Juvenils, Pla de Serveis Individualitzats i Serveis de Rehabilitació Comunitària) i hospitalari (d’Aguts – serveis de curta estada, de Subaguts – serveis d’estada mitjana, ADP – serveis d’hospitalització d’Alta Dependència Psiquiàtrica, Hospital de Dia, tant Adults com d’Adolescents - serveis d’hospitalització parcial i Servei d’urgències psiquiàtriques).

Bon Nadal a tothom!