Finalitza la ronda de difusió per donar a conèixer el Servei Prelaboral d’Amposta

A principis d’aquest any 2019, es va començar a treballar per la difusió del Servei Prelaboral d’Amposta amb la finalitat que més persones se’n poguessin beneficiar.

El fet d’haver iniciat aquest treball és causat pel fet que, sovint, al Servei Prelaboral d’Amposta es troben en la situació de no tenir les places disponibles cobertes totalment. Com que és l’únic Servei Prelaboral que Fundació Pere Mata té establert a les Terres de l’Ebre, es va decidir fer-ne difusió per tal de donar-lo a conèixer.

Des del Servei Prelaboral es va establir contacte amb les diferents Associacions i serveis del territori de les Terres de l’Ebre que treballen amb persones diagnosticades amb Trastorn Mental Servei (TMS), directament o indirectament. En total s’han fet 6 trobades amb els diversos professionals que formen part de cada entitat. En aquestes reunions es va fer entrega d’uns tríptics i fulletons per poder donar als professionals i a les persones que es podrien beneficiar del servei.

Es valora positivament el treball realitzat, ja que en poc temps s’han pogut apreciar els resultats, tant pel que fa a les derivacions rebudes, com pel que fa a les persones que han pogut iniciar un projecte al Servei Prelaboral d’Amposta. Cal destacar també, que aquesta difusió ha suposat que molts dels professionals que desconeixien l’existència del servei, ara en són coneixedors i poden derivar-hi a persones que compleixin amb els requisits.

A continuació us deixem el fulletó per a més informació.