Apropant la salut mental als joves: seminari d'intercanvi d'experiències de sensibilització

Obertament realitzarà una trobada de projectes de sensibilització a joves en salut mental el proper 23 d’octubre a la Casa del Mar de Barcelona. Amb l’acte, es pretén contribuir a definir estratègies de sensibilització consensuades i efectives, i fomentar el coneixement i la interrelació entre els diversos projectes arreu de Catalunya.

A la trobada participen professionals de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre. Bàrbara Adell, supervisora de la Fundació Pere Mata de Terres de l'Ebre i Lídia Sarrió, Infermera del Centre de Salut Mental d'Amposta, del projecte Trencant mites.

L'assistència és gratuïta però cal inscriure's. Podeu consultar el programa i la inscripció aquí