Dia Mundial de l'Ictus

El passat dimecres 30 d’octubre es va realitzar una caminada per commemorar el dia mundial de l'ICTUS pels jardins de l’Hospital Universitari Institut Pere Mata. Des dels serveis de rehabilitació del pavelló 19, la unitat de psicogeriatria i el centre sociosanitari, es van seleccionar els pacients candidats per realitzar l’activitat.

Es va iniciar al Centre Sociosanitari Monterols amb les persones usuàries del mateix centre i del pavelló 19 per a dirigir-se al pavelló 16. Al pati d’aquesta unitat es va oferir un refrigeri als participants i van poder gaudir de l’hort i les plantes aromàtiques, així com interactuar entre ells.

Finalment, tots els usuaris i les usuàries van anar de nou al pati del Centre Sociosanitari Monterols per acabar la caminada.