Prova pilot del programa Recupera't al SRC Tarragona de l'HU Institut Pere Mata

Aquest mes de març al Servei de Rehabilitació Comunitària (SRC) de Tarragona, de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata, hem iniciat la prova pilot del programa Recupera't. És com en diem del "Manual per a la recuperació i l'autogestió del benestar". Aquest darrer programa del projecte Activa't per la Salut Mental promogut per la Generalitat de Catalunya, la Federació Salut Mental Catalunya i la Federació Veus i implementat en el marc del Pla Integral de Salut Mental i Addiccions.

Aquest nou Manual és una eina de suport basada en el model de recuperació que parteix de significats personals per afavorir l'autoconeixement i el benestar i, que inclou recursos més enllà de l'àmbit assistencial. És un manual dirigit a persones usuàries de salut mental, del SRC, amb una clara voluntat inclusiva, i també pretén ser útil per a qualsevol persona en situació de patiment psicològic. En definitiva pretén dotar-nos de nous recursos per progressar en el camí de l'acompanyament a la recuperació i l'assoliment d'una vida plena posant el focus en la persona, en el seu projecte vital i en l'àmbit comunitari.