Un any més usuaris del SRC Vendrell participen de l’entramat social amb el Projecte XL Lletra Gran

El passat 23 de Juny es va fer pública al web de l’Ajuntament de El Vendrell, la participació dels voluntaris del Servei de Rehabilitació Comunitària (SRC) El Vendrell, de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata, al projecte XL Lletra Gran que es fa des de la Biblioteca Pública Terra Baixa amb la dinamització dels alumnes del mòdul en Atenció Sociosanitària de l’IES Andreu Nin.

Des de fa gairebé tres anys que un nombre d’usuaris i d'usuàries del SRC El Vendrell participen  fent el trasllat del material audiovisual, revistes, llibres, música i d’altres documents preparats pels alumnes del mòdul, a les residències de Llar Santa Anna, Policlínica Comarcal de El Vendrell, Residència La Muntanyeta i el Centre de Dia Anna Serra de la mateixa localitat.

La participació a aquest projecte ha permès que els usuaris i usuàries del SRC El Vendrell puguin sentir-se membres de l’entramat social i comunitari de la localitat aconseguint que les persones de tercera edat puguin tenir accés a la biblioteca d’una manera activa.

Des d’aquí l’agraïment als usuaris voluntaris i la validació a la seva tasca.

Podeu consultar l’enllaç de la noticia a la següent pàgina web: