Sabons per la salut mental

Aquesta setmana, a l'hospital de dia d'adults de Tarragona, de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata,  comença la venda simbòlica de sabons 100% naturals i fets a mà per les persones usuàries del mateix centre sota el lema: "Sabons per la salut mental".

Des de teràpia ocupacional neix la iniciativa del Projecte Comunitari "Ecologisme i Medi Ambient" destinat als usuaris i les usuàries de l’hospital amb l'objectiu principal de promoure la integració social mitjançant experiències de desenvolupament ocupacional. Des de l'associació "Ecologistes en acció", ens van ensenyar a elaborar sabons ecològics als participants del projecte.

És per això, que commemorant el 10 d'octubre, dia mundial de la Salut Mental, l'hospital obre una via per col·laborar amb la Marató de TV3, que aquest any va dirigida a la Salut Mental.

Mitjançant la venda simbòlica dels sabons fabricats en el propi hospital, es donarà els diners recaptats a la campanya de la Marató TV3. Els productes es poden adquirir en el propi dispositiu i / o posant-se en contacte mitjançant l'Instagram de l'hospital @hda_tarragona.