Professional de la Unitat Docent participa al cicle de conferències de l'Associació Asperger/TEA

La Dra. Yolanda Alonso, psiquiatra adjunta del Centre de Salut Mental d'Adults de Reus i cap d'estudis de la Unitat Docent Multidisciplinar de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata (HU IPM), ha participat com a ponent en el cicle de conferències que realitza l'Associació Asperger/Trastorn de l'Espectre Austista (TEA) Camp de Tarragona amb l'objectiu d'augmentar la difusió i el coneixement d'aquest trastorn.

El títol de la conferència va ser "Intervenció farmacològica en adults amb TEA". S'hi va fer una revisió sobre les possibles causes d'aquest trastorn, símptomes clínics més prevalents, criteris diagnòstics actuals i intervenció farmacològica.

Es va fer èmfasi en la no existència d'un tractament farmacològic específic per als símptomes nuclears del TEA, però es va assenyalar el seu possible ús en el tractament de símptomes associats com són la impulsivitat, conductes agressives, hiperactivitat, ansietat, depressió etc.
Per finalitzar, es va deixar un espai obert on els assistents van poder realitzar preguntes i intercanviar experiències.