Els serveis especialitzats de Villablanca col·laboren en un teatre de sensibilització infantil

El dissabte 13 de Juliol a les 11.00h l’associació de familiars de malalts mentals Dr. Francesc Tosquelles ha organitzat una jornada de teatre amb titelles a Reus al C/ Sant Benet.. L’objectiu és portar a terme un acte de sensibilització a les Festes del Barri Harmonia del Carme.

Es representarà una adaptació de conte “Fuig bèstia”. Es tracta d’una història que parla sobre la depressió i que utilitza elements i personatges de l’imaginari infantil, com els contes de cavallers, princeses i monstres, per apropar els problemes de salut mental a un públic infantil i familiar. També es muntarà una paradeta on es podran comprar sabons realitzats per ells, manualitats i es podrà fer un donatiu.

Els serveis especialitzats de Villablanca  UHEDI (Unitat d’Hospitalització Especialitzada per a persones amb discapacitat intel·lectual) i SESMDI (El Servei Especialitzat en Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual) col·laboraren en aquest acte.

Des de la UHEDI, i dins de les sortides comunitàries, es vol incloure aquests tipus d’activitats per tal de crear complicitats, sinergies i poder reforçar la necessitat de seguir fent visible la discapacitat i els drets de les persones que necessiten suport. Des de SESMDI es comprometen a donar-li difusió entre els nens i els seus familiars.