Activitats de Carnaval a la Residència Llinars del Vallès

A la Residència Llinars del Vallès (Pere Mata Social) les festes de Carnestoltes van ser engegades pel taller de cuina de coca de llardons. Aquest dolç, fet a base d'ous, sucre, farina, llardons i pinyons, tradicionalment es menjava a l'època de Carnestoltes, per encarar el dejuni de Quaresma. Afortunadament, avui en dia, se'n pot trobar tot l'any. De totes maneres, i seguint la tradició, algunes de les nostres senyores ens van ajudar a preparar les coques el dia de Dijous Gras i el resultat va ser d’allò més bo! Gràcies a la seva feina vam poder oferir un berenar molt especial a totes les persones que viuen amb nosaltres. Felicitats, cuineres!

Les festes de Carnestoltes van continuar d'allò més dolces. El divendres 1 de març vam poder gaudir del que ja és tradició al nostre centre: el concurs de pastissos de Carnestoltes. Vam tenir un jurat d’allò més crític però just. La decisió no va ser fàcil, però finalment va guanyar el pastís que millor aspecte tenia i que sens dubte tenia millor gust! Felicitats a la guanyadora!

A més a més, per les festes de Carnestoltes també vam convertir la Residència Llinars del Vallès (Pere Mata Social) en un Gran Circ! Els Residents i professionals vam riure molt, molt i molt amb l’espectacle del Clown, el Pallasso Tutu. També vam gaudir de la projecció de l’espectacle del Circ du Soleil “Alegria”.

El dia de més disbauxa en que tots anàvem disfressats de pallassos o mims ens va acompanyar l’Albert Show amb les seves cançons i ritmes alegres i vam gaudir amb la Rua i animació.

I com a comiat d’una setmana carregada d’activitats de Carnestoltes, vam enterrar la sardina i les nostres Ploraneres van plorar fins que no van poder més!!