Revetlla de Sant Joan a la Residència Assistida, Centre de Dia i Casal de la Gent Gran de Cerdanyola

A la Residència Assistida, Centre de Dia i Casal de la GG de Cerdanyola de Pere Mata Social el passat 22 de juny vam celebrar la nostra especial revetlla de Sant Joan on diferents activitats van omplir tot el matí de diversió i entreteniment.

Per començar el matí, usuaris/es de la residència i del centre de dia junt amb treballadores i voluntàries de Creu Roja vam sortir al pati del casal a tirar els petards que donaven el senyal d’inici de la nostra festa: fonts de colors, petards varis, bengales i bombetes que van anar tirant els mateixos usuaris/es fent-los riure i animant-los ja a començar la festa.

Posteriorment vam passar a la sala del casal on vam poder gaudir de les actuacions del grup de gimnàstica del Casal de GG (Gimba), una desfilada de moda i l’actuació de l’orquestra “La Resi” (aquestes actuacions van ser a càrrec d’un grup de treballadors/es de la residència i centre de dia), aquesta última actuació va servir de fi de festa on un gran nombre de persones es va animar a ballar.