10è aniversari del programa de Suport a l'Autonomia a la Pròpia Llar de la Fundació Pere Mata

El passat diumenge dia 21, a la planta tolerància de la Fundació Pere Mata, estàvem  de celebració.

Calia celebrar que el nostre Programa de Suport a l’Autonomia a la Pròpia Llar (PSAPLL) ja porta 10 anys en marxa, acompanyant des del 2008 a moltes persones beneficiàries en el treball i l’acompliment dels seus projectes personals, metes i millora del seu benestar fomentant el treball en diferents àrees pel desenvolupament integral de la persona.

En aquests deu anys de projecte l’equip de professionals ha pogut oferir suport i atenció a més de 160 persones que han pogut gaudir de rebre la prestació del programa.

A la festa, que va començar a les 10:00, ens vam trobar moltes de les persones que fem possible que el PSAPLL funcioni tant dels equips professionals com de les persones beneficiàries amb qui es va voler compartir aquest dia assenyalat per a totes les persones per a les que formar-ne part té un significat especial.

Estem molt agraïts amb tots els assistents que van participar d’un programa ple d’activitats, converses i rialles tot menjant i bevent en companyia, però tampoc podem oblidar-nos de donar les gràcies als organitzadors que la van fer possible, als parlamentaris que van venir a dedicar-nos unes paraules i, molt especialment, a les colles castelleres de la Il·lusió i de Vila-seca, que es van prestar a amenitzar la jornada amb les seves actuacions.

Moltes gràcies a totes i tots els que ho heu fet possible, PER MOLTS ANYS!

NOTICIA ANIVERSARI 10e PSAPLL