Setmana de la ciència

L'Hospital Universitari Institut Pere Mata, dins dels actes de la setmana de la ciència que organitza la Universitat Rovira i Virgili, presenta el dijous 19 de novembre de 2015, a les 18.00 hores, la sessió Institut Pere Mata: 100 anys de ciència.

L’objectiu és donar a conèixer l’evolució de l’activitat científica al voltant de l’atenció a la salut mental des de la fundació de la institució, a finals del segle XIX, fins a l’actualitat. Per aquest motiu s’ha dissenyat una presentació a l’edifici modernista del Pavelló dels Distingits per exposar el context històric de l’activitat assistencial i científica i, a continuació, s’oferirà una explicació a la nova Clínica Psiquiàtrica Universitària, per exposar l’evolució del coneixement sobre les malalties mentals, les noves formes d’atenció, i l’activitat de recerca entorn la salut mental que desenvolupa l’Institut Pere Mata. El coneixement sobre el funcionament del cervell normal i malalt ha evolucionat extraordinàriament amb la incorporació de tecnologies de genètica i de neuroimatge que es mostraran amb resultats  dels investigadors de l’Hospital Universitari Institut Pere Mata .

L’activitat és gratuïta però és necessari inscriure’s prèviament.

Més informació i inscripcions: 977 333 338 / docencia@peremata.com

Com arribar