Tecnificació al Centre Especial de Treball de Fundació Pere Mata

El món és cada cop més competitiu i el nivell d'exigència a tots els àmbits és creixent, inclòs l'industrial.

Fundació Pere Mata fa una clara aposta per la continuïtat a la tasca desenvolupada al Centre Especial de Treball i s'està realitzant un pla de millora i eficàcia de tots els procesos amb el clar objectiu d'aconseguir mantenir la competitivitat i la confiança dels més de 35 clients fixes que tenim amb la fita d'arribar als 2.100.000 unitats de kits produïts en un any natural. Per aconseguir-ho, aquest mes de febrer hem incorporat una embossadora que es preveu que doblarà l'eficàcia a una de les línies de treball del muntatge industrial.

Aquest nou equipament ens ajudarà a potenciar la productivitat i així poder continuar assolint els nous reptes que tenim per davant.

Galería de Imágenes FPM