Empresas del Grup Pere Mata

Conveni de col·laboració amb Ensenyament per la FPDual a l'Institut Vidal i Barraquer

El passat 5 de març la Fundació Pere Mata va visitar l'Institut Vidal i Barraquer per explicar a l'alumnat el funcionament del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Integració Social i en què consistirà el conveni signat per la formació professional Dual amb l'Entitat. A la xerrada hi van assistir 25 alumnes aproximadament, i va durar una hora i mitja. També vam comptar amb el professorat implicat en aquest projecte. Es va remarcar el contingut acadèmic que estudiaran respecte als serveis d'habitatge, la insersió laboral, teràpies ocupacionals, etc. en persones amb discapacitat, en concret en persones que pateixen una malaltia mental severa.

Aquesta Formació Dual és de caràcter novedós, i intenta recuperar la Formació d'aprenent que sempre s'ha dut a terme a l'empresa. En aquest cas, els continguts teòrics que l'alumne hauria d'aprendre a l'Institut d'Educació Secundària (IES) es treballaran directament a la Fundació Pere Mata. Per tal de fer-ho possible s'han adaptat parts dels continguts teòrics de les unitats curriculars que conformen la formació d'Integració Social i desenvolupar-los d'acord amb com es duen a terme a Fundació Pere Mata.

La Fundació Pere Mata i l'ES Vidal i Barraquer van signar el dia 11 de maig de 2017 un conveni per formació dual en Cicle Formatiu de Grau Superior d'Integració Social. Els primers alumnes iniciaran la seva col·laboració amb la Fundació al maig del 2018.

Galería de Imágenes FPM

VER MÁS ACTOS